Baratza

Siden starten i 1999 har Baratza tilbudt høj kvalitet, state-of - the-art kværne for dem, der bekymrer sig om at brygge den bedste kaffe. Brandet er udsprunget af det dynamiske team - Kyle Anderson og Kyra Kennedy, Baratza blev hurtig kendt som den innovative virksomhed som hepper på, kvalitet og konsistens.


Baratza om socialt ansvar

Vores ønske om social ansvarlighed betyder, at vi er overbevist om, at vi kan være en succesfuld, profitabel virksomhed mens vi passer på hinanden og vores planet. Vi mener også, at vores kunder i kaffe Industrien deler vores bekymringer og spørgsmål om bæredygtighed på tværs af alle områder af kaffe-kæden - fra frø til kop. For at nå disse mål, og hjælpe vores kunder med at opnå deres, har Baratza gennemført en række af virksomhedernes statsborgerskab programmer, der understøtter vores passion for at tage sig af vores planet og vores folk.

Baratza om embellage

I 2005 lavede vi virksomhedernes beslutning om at fjerne alle Styrofoam fra vores emballage og bruger i stedet papir emballage. Håndtering af reklamationer: Siden 2003, har vi været fast besluttet på at reducere antallet af reklamationer. Vi vil hellere renovere alle kværne, der returneres til os og videresælge dem direkte via vores hjemmeside. Derudover tilbyder vi muligheden for vores kunder let at reparere deres kaffekværn efter garantiens udløb.

Baratza om mennesker

Baratzas succes har grobund i væksten af ​​kaffebønner. Uden kaffe avlere, ville vi ikke være i erhvervslivet. Det er ingen hemmelighed, at mange kaffe avlere på oprindelsesstedet knapt fastholder deres levebrød.

Baratza har valgt at støtte kvindernes internationale Kaffe Alliance (IWCA) www.womenincoffee.org i et forsøg på at forbedre livet for mange kvinder og deres familier. Vi har doneret 74 renoverede kværne til IWCA som vil blive givet til kvinderne, så de kan lære at brygge den kaffe de vokser, forstå dens ”opførsel”, og arbejde på at forbedre og styrke deres fremtidige afgrøder.

Kilde: http://www.baratza.com/social-responsibility/